ΑρχικήΕταιρεία Εταιρεία Διοικητική Ομάδα

Διοικητική Ομάδα

Ο 'Aρης Παπαθάνος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1982. Είναι κάτοχος Bachelor's και Master's Degree σε Engineering, Economics and Management (MEng) από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης στην Αγγλία. Επίσης, είναι κάτοχος MBA από το Hult International Business School στη Βοστώνη. Το 2005 ξεκίνησε την καριέρα του στην CPI, περνώντας από όλα τα τμήματα της εταιρείας. Ξεκίνησε από την αποθήκη και κατέληξε στις πωλήσεις το 2008. Μετά από ένα διάλειμμα ενός έτους για MBA στην Αμερική, επέστρεψε και ανέλαβε το τμήμα Marketing της CPI, αλλά και τις σχέσεις με τους προμηθευτές του εξωτερικού. Από το 2012 ανέλαβε τη Γενική Διεύθυνση της εταιρείας. Οι τοποθετήσεις του στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου (ΔΣ), καθώς και η αποτύπωση της οργανικής λειτουργίας της εταιρείας που μεταφέρει, είναι ιδιαίτερα ουσιαστικές. Αυτό οφείλεται τόσο στην πρακτική και ακαδημαϊκή γνώση του για την αγορά όσο και στο γεγονός ότι γνωρίζει άμεσα τη λειτουργία όλων των τμημάτων, λόγω της πολυετούς εμπειρίας του σε αυτά. Τέλος, ως Διευθύνων Σύμβουλος, έχει την ικανότητα να υλοποιεί και να επικοινωνεί με άριστο τρόπο τις αποφάσεις του ΔΣ.

Ο 'Aλκης Ρουγγέρης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1980 και σπούδασε Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Είναι κάτοχος MBA από το Adam Smith Business School του Πανεπιστημίου της Γλασκώβης. Εργάζεται στον χώρο της Τεχνολογίας από το 2001, σε θέσεις Marketing και Πωλήσεων. Εντάχθηκε στο δυναμικό της CPI ΑΕ το 2006, όπου ξεκίνησε ως Brand Manager. Το 2012 ανέλαβε καθήκοντα Διευθυντή Marketing και από το 2020 έχει αναλάβει την Εμπορική Διεύθυνση, έχοντας στην ευθύνη του τις Διευθύνσεις Πωλήσεων και Marketing. Κατά τις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου (ΔΣ), μεταφέρει μια πρακτική και ουσιαστική εικόνα των δραστηριοτήτων της εταιρείας στον τομέα των Πωλήσεων και του Marketing. Ως Διευθυντής της αντίστοιχης Διεύθυνσης, έχει άμεση γνώση της επίδρασής τους στη συνολική εταιρική λειτουργία. Ως αποτέλεσμα, το ΔΣ αποκτά μια πιο ολοκληρωμένη και πρακτική εικόνα του επιχειρηματικού σκέλους της εταιρείας.

Η Μόσχα Κουμουσίου έχει εξειδίκευση στον τομέα της πληροφορικής και της διοίκησης ομάδων έργων και υπηρεσιών. Είναι κάτοχος MS in Telematics από το Πανεπιστήμιο του Sheffield και πτυχίου Μηχανικού Πληροφορικής από το ΤΕΙ Αθήνας. Διαθέτει πολυετή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις, με εξειδίκευση στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση υπηρεσιών IT και τηλεπικοινωνιών. Ξεκίνησε την καριέρα της ως μηχανικός Network Development & Operations και προχώρησε σε ηγετικούς ρόλους techno-commercial χαρακτήρα (Solutions Director CEE) καθώς και στην ανάπτυξη ΙΤ υπηρεσιών ως IT Professional Services Manager EMEA σε πολυεθνικό οργανισμό κατασκευής δικτυακού εξοπλισμού. Στη συνέχεια, στράφηκε στον τομέα της διαχείρισης έργων, αναλαμβάνοντας θέσεις Project Operations / Program Manager και συμμετέχοντας σε έργα ανάπτυξης Intelligent Transportation Systems για αυτοκινητοδρόμους στο εξωτερικό. Παράλληλα, απέκτησε εκτενή εμπειρία στην παρακολούθηση και ανάπτυξη ΙΤ συμβολαίων. Είναι πιστοποιημένη PMP και κάτοχος πιστοποιήσεων ITIL και Customer Success Manager.

Ο Γεώργιος Αντύπας του Σπυρίδωνα, γεννήθηκε το 1971 στον Πειραιά και έχει διαγράψει μια μακρά και σημαντική πορεία στον κόσμο των επιχειρήσεων. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής του θητείας, εκπαιδεύτηκε στη Σχολή Αξιωματικών Υλικού Πολέμου του Ελληνικού Στρατού και στη Σχολή Αξιωματικών Ελεγκτών Οικονομικού, αποκτώντας την ειδικότητα του εξειδικευμένου ελεγκτή μονάδων διαχείρισης οικονομικών. Στη διάρκεια της καριέρας του κατείχε εξέχουσες διοικητικές θέσεις σε σημαντικούς επιχειρηματικούς κλάδους, όπως η Βιομηχανία και η Ναυτιλία. Οραματίστηκε και υλοποίησε τη δημιουργία του ομίλου «Revival Consulting Services SA», η οποία από το 2000 έως σήμερα, πρωταγωνιστεί στον χώρο της συμβουλευτικής. Με πολυάριθμες συγχωνεύσεις και εξαγορές, καθώς και με την ανάπτυξη ενός δυναμικού άνω των 100 εξειδικευμένων συμβούλων, η εταιρεία θεωρείται μια από τις σημαντικότερες του κλάδου. Ήδη από το 1990 είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ε.Ε.Δ.Ε.) στα Ινστιτούτα Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) και Οικονομικής Διοικήσεως (ΕΙΟΔ) αλλά και στον Τομέα Ηγεσίας της (ΤΗΓΕ). Είναι επίσης μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, της AIESEC, του ΣΕΒΕ, του ΣΕΠΕ, του ΣΕΤΕ, του ΣΕΚΚΕΕ. Τέλος, αρθρογραφεί συχνά για επιχειρηματικά ζητήματα και είναι άριστος γνώστης της Αγγλικής και της Γερμανικής γλώσσας.

Η Βιβή Ντοβίνου με σπουδές στη Λογιστική και μεταπτυχιακό (ΜΑ) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, διαθέτει 20 χρόνια εμπειρίας στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού σε τηλεπικοινωνίες, τραπεζικό τομέα, φαρμακευτική βιομηχανία και ενέργεια. Εξειδικεύεται στη στρατηγική ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, εστιάζοντας στην προσέλκυση, εκπαίδευση, παρακίνηση και διατήρηση ταλέντων—γιατί η επιτυχία μιας εταιρείας ξεκινά από τους ανθρώπους της. Στην επαγγελματική της πορεία έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει πολιτικές HR, εκπαιδευτικές ακαδημίες, προγράμματα onboarding, incentive schemes και άλλα στρατηγικά εργαλεία ανάπτυξης. Το δυνατό της σημείο είναι η παροχή αντικειμενικής καθοδήγησης σε διευθυντικά στελέχη και εργαζομένους, βοηθώντας στη λήψη αποφάσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο. Παράλληλα, έχει αποκτήσει 8 χρόνια εμπειρίας στις πωλήσεις, γεγονός που της δίνει βαθιά γνώση της αγοράς και των προκλήσεών της. Η επιτυχία στις επαγγελματικές σχέσεις βασίζεται στην αυθεντικότητα και την εμπιστοσύνη. Οι άνθρωποι επιλέγουν να συνεργάζονται με αυτούς που εμπιστεύονται και εκτιμούν.

Ο Κωνσταντίνος Σταμπέλος έχει πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Πατρών και δίπλωμα Logistics & Operations Management. Ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία σε φαρμακευτικές, κατασκευαστικές, καθώς και σε εταιρείες συστημάτων και επίπλωσης, αναλαμβάνοντας την αναδιοργάνωση και το στήσιμο της διεύθυνσης του Supply Chain. Καθ' όλη τη διάρκεια της 20ετούς καριέρας του, έχει βελτιστοποιήσει με επιτυχία λειτουργίες της εφοδιαστικής αλυσίδας, έχει διαχειριστεί προϋπολογισμούς, και δημιούργησε και οδήγησε ομάδες στην επίτευξη οργανωτικών και ατομικών στόχων. Ανέπτυξε στρατηγικές για το χειρισμό επιστρεφόμενων εμπορευμάτων και διαχειριζόταν τις πωλήσεις των επιστρεφόμενων προϊόντων. Για να εργασθεί το σύνολο των ανθρώπων σαν μια ομάδα, πρέπει να έχουν κοινό στόχο, για να έχουν κοινό στόχο πρέπει να εργάζονται σε Project. Σε κάθε εταιρεία, λοιπόν, στην οποία εργάστηκε, δημιούργησε μεγάλα Projects με στόχο τη μείωση των λειτουργικών εξόδων της εταιρείας, αλλά και την ενδυνάμωση των δεσμών μεταξύ των συμμετεχόντων, εντός και εκτός τμήματος.

Ο Κωνσταντίνος Βασιλείου είναι πτυχιούχος στην Επιστήμη Υπολογιστών, με σπουδές στην Οργάνωση & Διοίκηση επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ενώ επιπλέον είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ΜΒΑ από το Πανεπιστήμιο της Σιόν στην Ελβετία. Έχει εργαστεί για αρκετά χρόνια σε εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες πληροφορικής και διαδικτύου, ανάπτυξης εφαρμογών, πληροφοριακών συστημάτων και δικτύων. Ειδικεύεται στον τομέα της αλλαγής των διαδικασιών που μία επιχείρηση ακολουθεί και στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και ψηφιοποίησης, με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας και την απλοποίηση του τρόπου λειτουργίας της. Έχει αναπτύξει και υλοποιήσει σχέδιο επιχειρησιακής συνέχειας και έχει πιστοποιήσει τις διαδικασίες σύμφωνα με το ISO 27001. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εσωτερικών διαδικασιών μέσω πλατφορμών ERP και CRM, διασυνδέοντας τις με στρατηγικούς συνεργάτες. Παράλληλα, έχει εφαρμόσει πληροφοριακά συστήματα διοίκησης (MIS) και τεχνικές ευφυούς επιχειρηματικότητας (BI) για τη λήψη καλύτερων και τεκμηριωμένων εταιρικών αποφάσεων.

Τα brands μας